Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

פיטר פלצ'יק - הרון הרון עם חדשות הספורט מהארץ ומהעולם | 103fm : פיטר פלצ'יק (עד 100 קג) עשה דרך מרשימה בצ'כיה ועבר את הסיבובים המוקדמים בהצלחה יתרה.

פיטר פלצ'יק - הרון הרון עם חדשות הספורט מהארץ ומהעולם | 103fm : פיטר פלצ'יק (עד 100 קג) עשה דרך מרשימה בצ'כיה ועבר את הסיבובים המוקדמים בהצלחה יתרה.. Welcome to the official facebook. בריאיון לכאן חדשות הוא מספר על הגישה שמובילה אותו לקרב והרצון לא לעצור בשום. פיטר פלצ'יק הוא אולי הגיבור הכי אנונימי של משלחת הג'ודו לאבו דאבי. פיטר פלצ'יק נולד בשנת 1992 בעיר יאלטה שבחצי האי קרים. נכון למרץ 2020, פלצ'יק מדורג שלישי בדירוג העולמי ושלישי בדירוג האולימפי.

פיטר פלצ'יק (עד 100 קג) החל את התחרות עם ניצחון באיפון מול הקזחי איבק סריקבייב אך הפסיד למרק סיסמנלר מתורכיה. פיטר פלצ'יק לא הסתיר את התרגשותו אחרי שהפך הערב (שבת) לראשונה בקריירה לאלוף אירופה. בתחרות הגראנד פרי שנערכת בתל אביב, פיטר פלצ'יק זכה הערב (שבת) בגמר הגברים עד 100 קג וקטף את מדליית הזהב היוקרתית. באיזה גיל התחלת להתעסק בספורט הנוכחי שלך? הג'ודאי הישראלי (עד 100 קילו), גבר על וארלאם ליפרטליאני, המדורג שלישי בעולם במשקל וסגנו של האלוף.

פיטר פלצ'יק טיפס למקום הראשון בעולם
פיטר פלצ'יק טיפס למקום הראשון בעולם from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
פיטר פלצ'יק הוא ג'ודוקא ישראלי המתחרה בקטגוריית המשקל עד 100 קג, זוכה מדליית ארד מאליפות אירופה 2018, ומדליית זהב בגראנד סלאם פריז 2020. הג'ודוקא הישראלי, פיטר פלצ'יק, רשם הערב (שבת) את הישג השיא בקריירה שלו, לאחר שזכה במדליית הזהב באליפות אירופה בפראג, בקטגוריית משקל עד 100 קג. אתמול, טוהר בוטבול (עד 73 קג) החל את. תודה לכולם על הפירגון והחיבוק הענק ״האמונה היא מעל ההגיון.״ פיטר פלצ׳יק. He competes in the under 100 kg weight category, and won a bronze medal in the 2018 european judo championships. ג'ודו (עד 100 קג) אגודה: פייטר פלצ׳יק בתגובה להודעה מספר 0. Judoka paltchik peter פיטר פלצ'יק tel aviv grand prix judo 2020 highlights ▷ subscribe to get the.

פיטר פלצ'יק נולד בשנת 1992 בעיר יאלטה שבחצי האי קרים.

פיטר פלצ'יק נולד בשנת 1992 בעיר יאלטה שבחצי האי קרים. Welcome to the official facebook page of peter paltchik. הבייסבול סוף סוף נכנס לתמונה. Born 4 january 1992) is an israeli judoka. פלצ'יק צפוי להיות מדורג במקום הראשון בעולם. גם היום אני נחשב גדול :) כשהייתי בן 9 חודשים עלינו לישראל וגרנו בראשון לציון יחד עם סבי וסבתי שעלו מאוחר יותר לארץ. Judoka paltchik peter פיטר פלצ'יק tel aviv grand prix judo 2020 highlights ▷ subscribe to get the. פיטר התחרה במשקל עד 90 קג ביום השלישי והאחרון של האליפות בתאריך 18 לספטמבר 2011. דקה בתוך הארכה, פלצ'יק הרשים עם ווזארי בדרך להישג הכי גדול בקריירה שלו. פיטר פלצ'יק אלוף אירופה בג'ודו פלצ'יק זכה ביום שבת האחרון באליפות אירופה במשקל עד 100 קילוגרם, לאחר יום קרבות נפלא שכלל חמישה ניצחונות. פיטר פלצ'יק (עד 100 קג) החל את התחרות עם ניצחון באיפון מול הקזחי איבק סריקבייב אך הפסיד למרק סיסמנלר מתורכיה. הוא בהחלט עשה איזושהי קפיצת מדרגה. אם אני לא טועה, הזכייה הזו אמורה להעלות את פלצ'יק למקום הראשון בדירוג העולמי והאולימפי בתגובה להודעה מספר 0.

באיזה גיל התחלת להתעסק בספורט הנוכחי שלך? אתמול, טוהר בוטבול (עד 73 קג) החל את. אתן את החיים על המזרן: הג'ודוקא הישראלי, פיטר פלצ'יק, רשם הערב (שבת) את הישג השיא בקריירה שלו, לאחר שזכה במדליית הזהב באליפות אירופה בפראג, בקטגוריית משקל עד 100 קג. He competes in the under 100 kg weight category, and won a bronze medal in the 2018 european judo championships.

אכזבה: פיטר פלצ'יק הפסיד בבית הניחומים
אכזבה: פיטר פלצ'יק הפסיד בבית הניחומים from photo.one.co.il
פיטר פלצ'יק הוא אולי הגיבור הכי אנונימי של משלחת הג'ודו לאבו דאבי. בדרך כלל מדובר במפורסם כלשהו. Welcome to the official facebook. אלוף אירופה פיטר פלצ'יק נפל למים | נינג'ה ישראל. אם אני לא טועה, הזכייה הזו אמורה להעלות את פלצ'יק למקום הראשון בדירוג העולמי והאולימפי בתגובה להודעה מספר 0. פיטר פלצ'יק, שמתחרה במשקל של עד 100 קג, זכה הערב (מוצש) במדליית הזהב בגמר בדרך להישג הכי גדול בקריירה שלו. הג'ודאי הישראלי (עד 100 קילו), גבר על וארלאם ליפרטליאני, המדורג שלישי בעולם במשקל וסגנו של האלוף. Born 4 january 1992) is an israeli judoka.

Judoka paltchik peter פיטר פלצ'יק tel aviv grand prix judo 2020 highlights ▷ subscribe to get the.

פיטר פלצ'יק נולד בשנת 1992 בעיר יאלטה שבחצי האי קרים. אלוף אירופה פיטר פלצ'יק נפל למים | נינג'ה ישראל. תחילה הוא גבר על בנג'מין פלטשר האירי ולשם כך הוא נזקק לניקוד זהב בקרב שנמשך מעל שמונה דקות, לאחר מכן הכניע את יבגניס. פלצ'יק צפוי להיות מדורג במקום הראשון בעולם. אתמול, טוהר בוטבול (עד 73 קג) החל את. כאשר היה בן תשעה חודשים, עלה עם אמו לישראל, והתגורר בראשון לציון. Judoka paltchik peter פיטר פלצ'יק tel aviv grand prix judo 2020 highlights ▷ subscribe to get the. Born 4 january 1992) is an israeli judoka. לי קוכמן (עד 90 קג) הפסיד בקרב הראשון לסלובקי פטר זילקה. בריאיון לכאן חדשות הוא מספר על הגישה שמובילה אותו לקרב והרצון לא לעצור בשום. פייטר פלצ׳יק בתגובה להודעה מספר 0. בקרב רבע הגמר פיטר זרק באיפון תוך 7 שניות יריב אוקראני קשוח. הג'ודאי הישראלי (עד 100 קילו), גבר על וארלאם ליפרטליאני, המדורג שלישי בעולם במשקל וסגנו של האלוף.

Born 4 january 1992) is an israeli judoka. היום השני של גרנד סלאם פריז יצא לדרך הבוקר (א') המשלחת הישראלית רשמה הישג כביר כאשר פיטר פלצ'יק ניצח את יריבו בגמר מדליה וזכה במדליית זהב בקטגורית משקל 100. פיטר פלצ'יק לא הסתיר את התרגשותו אחרי שהפך הערב (שבת) לראשונה בקריירה לאלוף אירופה. פיטר פלצ'יק הוא אולי הגיבור הכי אנונימי של משלחת הג'ודו לאבו דאבי. פיטר פלצ'יק (עד 100 קג) החל את התחרות עם ניצחון באיפון מול הקזחי איבק סריקבייב אך הפסיד למרק סיסמנלר מתורכיה.

ענק: פיטר פלצ'יק זכה במדליית הזהב בהאג
ענק: פיטר פלצ'יק זכה במדליית הזהב בהאג from images.one.co.il
He competes in the under 100 kg weight category, and won a bronze medal in the 2018 european judo championships. הבייסבול סוף סוף נכנס לתמונה. רק לפני שבועיים, פיטר פלצ'יק קטף את מדליית הזהב בגרנד פרי שנערך בתל אביב, והערב (ראשון) הוא רשם עוד הישג כביר. בקרב רבע הגמר פיטר זרק באיפון תוך 7 שניות יריב אוקראני קשוח. Welcome to the official facebook. פייטר פלצ׳יק בתגובה להודעה מספר 0. דקה בתוך הארכה, פלצ'יק הרשים עם ווזארי בדרך להישג הכי גדול בקריירה שלו. כאשר היה בן תשעה חודשים, עלה עם אמו לישראל, והתגורר בראשון לציון.

בקרב רבע הגמר פיטר זרק באיפון תוך 7 שניות יריב אוקראני קשוח.

היום השני של גרנד סלאם פריז יצא לדרך הבוקר (א') המשלחת הישראלית רשמה הישג כביר כאשר פיטר פלצ'יק ניצח את יריבו בגמר מדליה וזכה במדליית זהב בקטגורית משקל 100. אם אני לא טועה, הזכייה הזו אמורה להעלות את פלצ'יק למקום הראשון בדירוג העולמי והאולימפי בתגובה להודעה מספר 0. Born 4 january 1992) is an israeli judoka. Welcome to the official facebook page of peter paltchik. פיטר פלצ׳יק זכה במדליית ארד בתחרות גראנד פרי זאגרב במשקל עד 100 קג. באיזה גיל התחלת להתעסק בספורט הנוכחי שלך? פלצ'יק פגש בקרב על הזהב את ארמן אדמיאן הרוסי, והפגין דומיננטיות. הג'ודוקא הישראלי זכה במדליית זהב בקטגוריית משקל עד 100 קג באליפות. פיטר פלצ'יק (משמאל) יחד עם הג'ודוקא הישראלי אורי ששון (צילום מסך). הג'ודוקא הישראלי בעיצומה של שנה נפלאה, בה זכה בשתי מדליות זהב בתחרויות גדולות. בתחרות הגראנד פרי שנערכת בתל אביב, פיטר פלצ'יק זכה הערב (שבת) בגמר הגברים עד 100 קג וקטף את מדליית הזהב היוקרתית. פלצ'יק צפוי להיות מדורג במקום הראשון בעולם. פיטר פלצ'יק לא הסתיר את התרגשותו אחרי שהפך הערב (שבת) לראשונה בקריירה לאלוף אירופה.